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Brands and branding

por Clifton, Rita
Autores adicionales: Ahmad, Sameena
Series: The economist Declaración de edición:Segunda edición Publicado por : Bloomberg Press (Nueva York (Estados Unidos)) Detalles físicos: xvii, 284 p páginas [16] láminas : ilustraciones, fotografías ISBN:9781576603505 (2a. Ed.). Año : 2009
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Tipo de ítem Ubicación actual Colección Signatura Vol info Copia número Estado Fecha de vencimiento
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Libro de reserva
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Libro de reserva 658.827 C639bb (Navegar estantería) 2a.Ed. Ej.1 Disponible
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Libro 658.827 C639bb (Navegar estantería) 2a.Ed. Ej.3 Disponible

Introduction Rita Clifton -- What is a brand? Tom Blackett -- The financial value of brands Jan Lindemann -- The social value of brands Giles Gibbons -- What makes brands great Jez Frampton -- Brand strategy Iain Ellwood -- Brand experience Shaun Smith -- Visual and verbal identity Tony Allen, John Simmons -- Brand communications Paul Feldwick -- The public relations perspective on branding Deborah Bowker -- Brand protection Allan Poulter -- Globalisation and brands Sameena Ahmad -- Branding in asia Jonathan Chajet -- From elephant to tiger : brands and branding in india Max Raison -- Branding places and nations Simon Anholt -- Brand 2.0 : brands in a digital world Andy Hobsbawm -- An alternative perspective on brands : markets and morals Deborah Doane -- The future of brands Rita Clifton.