Guía de servicios

Retail management a strategic approach

por Berman, Barry
Autores adicionales: Evans, Joel R.
Declaración de edición:11th ed Publicado por : Prentice Hall (Upper Saddle River (Nueva Jersey, Estados Unidos)) Detalles físicos: xxviii, 654 páginas ilustraciones, mapas a color ISBN:0136087582; 9780136087588. Año : 2010
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Ubicación actual Colección Signatura Info Vol Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Libro Sede del Emprendimiento, Innovación y Creación
1er piso
Libro 658.87 B516r (Navegar estantería) 11a. Ed. Ej.1 Disponible 100132575
Total de reservas: 0

Incluye índices

An introduction to retailing. -- Building and sustaining relationships in retailing. -- Strategic planning in retailing. -- Retail institutions by ownership. -- Retail institutions by store-based strategy mix. -- Web, nonstore-based, and other forms of nontraditional retailing. -- Identifying and understanding consumers. -- Information gathering and processing in retailing. -- Trading-area analysis. -- Site selection. -- Retail organization and human resource management. -- Operations management : financial dimensions. -- Operations management : operational dimensions. -- Developing merchandise plans. -- Implementing merchandise plans. -- Financial merchandise management. -- Pricing in retailing. -- Establishing and maintaining a retail image. -- Promotional strategy. -- Integrating and controlling the retail strategy