Guía de servicios

Sports marketing a strategic perspective

por Shank, Matthew D.
Declaración de edición:4th ed Publicado por : Pearson Prentice Hall (Upper Saddle River, N.J.) Detalles físicos: xxiv, 453 páginas ilustraciones ISBN:0132285355; 9780132285353. Año : 2009
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Ubicación actual Colección Signatura Info Vol Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Libro Sede del Emprendimiento, Innovación y Creación
1er piso
Libro 658.8 S528s (Navegar estantería) 4a.Ed. Ej.1 Disponible 100135896
Libro Libro Sede del Emprendimiento, Innovación y Creación
1er piso
Libro 658.8 S528s (Navegar estantería) 4a.Ed. Ej.2 Disponible 100135898
Total de reservas: 0

Emergence of sports marketing. -- Contingency framework for strategic sports marketing. -- Research tools for understanding sports consumers. -- Understanding participants as consumers. -- Understanding spectators as consumers. -- Segmentation, targeting, and positioning. -- Sports product concepts. -- Managing sports products. -- Promotion concepts. -- Promotion mix elements. -- Sponsorship programs. -- Pricing concepts and strategies. -- Implementing and controlling the strategic sports marketing process