Guía de servicios

E-shock

por De Kare-Silver, Michael
Declaración de edición:2nd ed Publicado por : american management association (Nueva York (Estados Unidos)) Detalles físicos: xiv, 335 páginas ilustraciones, cuadros, gráficas ISBN:0814471161; 9780814471166. Año : 2001
Recursos en línea:
  • Acceder
    • Consulte las tablas de contenido haciendo clic aquí
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Ubicación actual Colección Signatura Info Vol Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Libro Bodega

Colecciones en Bodega

Libro 658.8 K183 (Navegar estantería) 2a.Ed. Ej.2 Disponible 100143296
Total de reservas: 0

Incluye referencias bibliográficas e índices

The new rules of the game -- Overview: the key conclusions -- Definitions and consumer trends -- Learning from the pioneers in electronic selling -- Future growth of electronic shopping: look out for 2005! -- The ES test: how to tell how much your business is going to be affected -- How can retailers respond? -- Ten strategic options for retailers -- The store of the future -- Rapidly improving technology meets growing consumer demand -- The world is changing: assets to knowledge -- Structural difficulties with the internet will be overcome -- How can manufacturers respond? -- Ten strategic options for manufacturers -- The new marketing imperatives: marketing in the electronic age -- Setting the strategy and mobilising the organisation -- The next wave in electronic shopping -- The battle for the digital consumer--a case study -- The retailer dilemma--can shops still be profitable? -- Retail banking case study.