Guía de servicios

The assessment of doctoral education

Series: Education. Higher education Declaración de edición:. Publicado por : Stylus (Sterling (Virginia, Estados Unidos)) Detalles físicos: xiii, 285 páginas Gráficas ISBN:9781579221782; 9781579221799. Año : 2006
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Ubicación actual Colección Signatura Copia número Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Libro Claustro
3er piso
Libro 378.2 A846as (Navegar estantería) Ej.1 Disponible Galería de donantes 100149925
Total de reservas: 0

Incluye índice

Changing our thinking about assessment at the doctoral level / Nancy A. Borkowski -- The challenges of doctoral program assessment: lessons from the Carnegie Initiative on the Doctorate / Chris M. Golde ... [et al.] -- Using an alignment model as a framework in the assessment of doctoral programs / Donald J. Wulff and Maresi Nerad -- Paths and perceptions: assessing doctoral education using career path analysis / Rebecca Aanerud ... [et al.] -- Using the assessment process to improve doctoral programs / Kelly Funk and Karen L. Klomparens -- Making the implicit explicit: faculty's performance expectations for the dissertation / Barbara E. Lovitts -- Doctoral students' perspectives on the dissertation / Jeannie Brown Leonard -- Portfolios in doctoral education / Thomas Cyr and Rodney Muth -- Recasting doctoral education in an outcomes-based framework / Mary Huba, John Schuh, and Mack Shelley.

Texto en inglés