Guía de servicios

Consumer behavior : buying, having, and being

por Solomon, Michael R.
Declaración de edición:Doceava edición Publicado por : Pearson (Massachusetts) Detalles físicos: xxii, 601 páginas ilustraciones ISBN:9780134129938 (12a.Ed.); 0134129938 (12a.Ed.). Año : 2016
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Ubicación actual Colección Signatura Info Vol Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libro Libro Sede del Emprendimiento, Innovación y Creación
1er piso
Libro 658.8342 S689cbp (Navegar estantería) 12a.Ed. Ej.1 Disponible 100153301
Total de reservas: 0

Foundations of consumer behavior -- Buying, having, and being : an introduction to consumer behavior -- Consumer and social well-being -- Internal influences on consumer behavior -- Perception -- Learning and memory -- Motivation and affect -- The self: mind, gender, and body -- Personality, lifestyles, and values -- Attitudes and persuasive communications -- Decision making -- Buying, using, and disposing -- Consumers in their social and cultural settings -- Groups and social media -- Income and social class -- Subcultures -- Culture -- Glossary -- Index.