Body panic gender, health, and the selling of fitness
por Dworkin, Shari L.
Autores adicionales:
Wachs, Faye Linda
Publicado por :
New York University Press
(Nueva York (Estados Unidos))
Detalles físicos: viii, 227 páginas ilustraciones
ISBN:9780814719671; 9780814719678.
Tema(s):
Cultura
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Cultura
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Estados Unidos
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Identidad sexual
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Estados Unidos
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Imagen corporal
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Estados Unidos
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Publicidad
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Estados Unidos
Año : 2009
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Tipo de ítem | Ubicación actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems |
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Claustro 3er piso | Libro | 306.4613 D993b (Navegar estantería) | Ej.1 | Disponible | Spot Diversidad & Género | 100128611 |
Total de reservas: 0
Incluye referencias bibliográficas e índice.
The nature of body panic culture.. -- What kinds of subjects and objects? Gender, consumer culture, and convergence.. -- Size matters : male body panic and the third wave "crisis of masculinity".. -- "Getting your body back" : postindustrial fit motherhood and the merger of the second (household labor/child care) and third (fitness) shifts.. -- From Women's sports & fitness to Self : third wave feminism and the consumption conundrum.. -- Emancipatory potential, social justice, and the consumptive imperative.