Guía de servicios

Economics for managers

por Farnham, Paul G.
Declaración de edición:2nd ed. Publicado por : Prentice Hall (Boston (Massachusetts, Estados Unidos)) Detalles físicos: xxiii, 508 páginas ilustraciones, gráficas ISBN:978013606524. Año : 2010
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Libro Libro Claustro
Mezanine
Libro 330.024658 F236e (Navegar estantería) 2a. Ed. Ej.1 Disponible 100128738
Libro Libro Claustro
Mezanine
Libro 330.024658 F236e (Navegar estantería) 2a. Ed. Ej.2 Disponible 100129075
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Incluye referencias bibliográficas e índice.

Managers and economics -- Demand, supply, and equilibrium prices -- Demand elasticities -- Techniques for understanding consumer demand and behavior -- Production and cost analysis in the short run -- Production and cost analysis in the long run -- Market structure : perfect competition -- Market structure : monopoly and monopolistic competition -- Market structure : oligopoly -- Pricing strategies for the firm -- Measuring macroeconomic activity -- Spending by individuals, firms, and governments on real goods and services -- The role of money in the macro economy -- The aggregate model of the macro economy -- International and balance of payments issues in the macro economy -- Combining micro and macro analysis for managerial decision making.