Guía de servicios

The craft of research

por Booth, Wayne C.
Series: Chicago guides to writing, editing, and publishing Declaración de edición:3rd ed. Publicado por : University of Chicago Press (Chicago (Illinois, estados Unidos)) Detalles físicos: xvii, 317 páginas ilustraciones, gráficas ISBN:9780226065663. Año : 2008
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Libro Libro Claustro
3er piso - Research commons
Libro 001.42 B725c (Navegar estantería) 3a. Ed. Ej.2 Disponible Spot de Investigación 100114371
Libro Libro Claustro
3er piso - Research commons
Libro 001.42 B725c (Navegar estantería) 3a. Ed. Ej.3 Disponible Spot de Investigación 100128410
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Incluye referencias bibliográficas.

Research, researchers, and readers -- Prologue: Becoming a researcher -- Thinking in print: Uses of research, public and private -- Connecting with your reader: (Re-)creating yourself and your audience -- Asking questions, finding answers -- Prologue: Planning your project - an overview -- From topics to questions -- From questions to a problem -- From problems to sources -- Engaging sources -- Making a claim and supporting it -- Prologue: Assembling a research argument -- Making good arguments: Overview -- Making claims -- Assembling reasons and evidence -- Acknowledgments and responses -- Warrants -- Planning, drafting, and revising -- Prologue: Planning again -- Planning -- Drafting your report -- Revising your organization and argument -- Communicating evidence visually -- Introductions and conclusions-- Revising style: Telling your story clearly -- Some last considerations.