Guía de servicios

Key issues in the arts and entertainment industry

Autores adicionales: Walmsley, Ben -- editor
Declaración de edición:1a.Ed Publicado por : Goodfellow Publishers, Ltd. (Oxford, Inglaterra) Detalles físicos: x, 225 Paginas ilustraciones ISBN:9781906884475. Año : 2011
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Libro Libro Claustro
2do piso
Libro 306.4 W216k (Navegar estantería) Ej.1 Disponible 100174268
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Incluye referencias bibliográficas e índices

Contents; 1 The Audience Experience: Changing Roles and Relationships; Ben Walmsley and Anna Franks; 2 The 21st Century Business Model; Ben Walmsley; 3 The Funding Agenda: Social relations and the politics of cultural production; James Oliver; 4 Branding the Arts and Entertainment; Daragh O'Reilly; 5 Intellectual Property in the Digital Age; David Bollier; 6 Assessing the Value of the Arts; James Oliver and Ben Walmsley; 7 The 21st Century Venue; Douglas Brown; 8 The Future of Home Entertainment; James Roberts; 9 The Future of Broadcasting; Simon Mundy with Esmée Schilte; 10 Cultural Entrepreneurship Stuart Moss; 11 Current Issues in Cultural and Strategic Leadership; John Holden; 12 Responsible Entertainment: 'Greening' festivals and events; Chantal Laws; Index